Natuurlijk doen we er bij Grace Clinics alles aan om je optimaal van dienst te zijn. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de behandeling. In het geval van een klacht kun je het volgende doen.
Contact opnemen met Grace Clinics
Wanneer je niet tevreden bent over een behandeling bij Grace Clinics raden we je aan dit te bespreken met de behandelend arts of therapeut. Samen zullen we er alles aan doen om de onvrede weg te nemen. Gelukkig weten we uit ervaring dat een groot deel van de klachten kan worden opgelost door er samen over te praten. Lukt het niet om met de behandeld arts of therapeut een oplossing te vinden of wil je je klacht niet met hem/haar bespreken? Stuur dan een mail naar de kliniek. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om een oplossing te vinden.
Contact opnemen met de klachtenfunctionaris
Komen we er samen onverhoopt niet uit? Dan heb je de mogelijkheid een klacht in te sturen naar een zogenoemde klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke, professionele bemiddelaar kan samen met jou én ons aan een oplossing werken. Na het indienen van de klacht streeft de klachtenfunctionaris ernaar de klacht binnen zes weken op te lossen. Om in contact te komen met de klachtenfunctionaris kun je
kijken op www.dokh.nl. Hier staat een online klachtenformulier en een adres, wanneer je de voorkeur geeft aan een brief sturen. Een klacht insturen via de klachtenfunctionaris is gratis.
Contact opnemen met de geschillencommissie
Kom je er met de arts én de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kan je je wenden tot een geschillencommissie. Deze onafhankelijke organisatie doet een uitspraak over de gegrondheid van een klacht. In bepaalde gevallen kan de geschillencommissie een schadevergoeding toekennen. Na het indienen van een geschil heeft de geschillencommissie zes maanden de tijd om tot een uitspraak te komen. Je moet wel bereid zijn inzage te geven in je medisch dossier.
Onze klanten aan het woord
111 klanten geven ons een score van 5 / 5